MOTTO-UL NOSTRU: FAMILII. PESCUIT. PENTRU TOTDEAUNA

FAMILII

Este vorba despre familie, prieteni, prieteni de pescuit și toți cei care formează marea comunitate de iubitori de plimbari cu barca și se bucură de liniștea și exaltarea unei după-amiaze pe apă.

PESCUIT

Pescuitul este geneza afacerii noastre și miezul pasiunii noastre. Barcile noastre sunt proiectate și construite de pasionații de pescuit pentru pasionații de pescuit.

PENTRU TOTDEAUNA

Mulți dintre părinții și bunicii clienților noștri dețineau un Alumacraft. Ei rămân cu noi pentru că am făcut parte din familia și amintirile lor de generații. Calitatea pe care o punem în bărcile noastre creează încredere care durează pentru totdeauna.

În ultimii 70 de ani, Alumacraft s-a dovedit a fi o prezență imensă în lumea pescuitului. O barcă care nu are nevoie practic de întreținere a corpului. O linie de bărci care conduce anual piața inovației. O prezență simțită în întreaga lume. O barcă care rămâne în familie de generații. O mașină de fabricat amintiri. Aceasta este o barcă Alumacraft.

Am început de la începuturi umile. Originile noastre au început în 1893, Eugene Tetzlaff s-a mutat din Germania și a deschis un magazin de fierarie în Minneapolis. Magazinul a devenit cunoscut sub numele de Flour City Ornamental Iron Company. În următoarele câteva decenii, Flour City a produs fier pentru construcția susținută a Orașelor Gemene. Cu toate acestea, în timpul celui de-al doilea război mondial, compania a trecut la producerea de piese de avion și pontoane din aluminiu pentru a contribui la efortul de război.

După război, președintele companiei Harry J. Neils a avut o viziune de a produce bărci de pescuit din aluminiu, cu surplusul de metal și forța de muncă calificată disponibilă. Un an mai târziu, în 1946, s-a născut numele și marca Alumacraft.

Producția a început puțin. Prima noastră barcă a fost modelul de 12 picioare B. A fost o barcă standard din aluminiu, care s-a vândut bine împreună cu o selecție de canoe și bărci de rață. Pe măsură ce piața a devenit mai complicată și consumatorii au devenit mai pretențioși în următorii câțiva ani, Alumacraft a început să inoveze ascultând. În curând, am introdus Merry M în 14 ’și 16’ opțiuni și am prezentat. A fost prima navă care a prezentat aspectul interior al „punții scăpate”, datorită căprioarelor de aluminiu proeminente. Barca a prezentat facilități dorite de consumatori și s-a vândut bine. În 1957, am lansat apoi Super C, care era o barcă mai mare, care venea în trei combinații de culori. A fost un succes instantaneu și a dus la o depășire a facilităților actuale ale companiei.

Astfel au început o serie de mutări, schimbări de proprietate și introducerea continuă a unor bărci noi. În 1970, compania a fost cumpărată de Timpte Industries, Inc. Ne-am mutat apoi într-o fabrică nouă de 100.000 de metri pătrați din Saint Peter, MN. A fost acasă de atunci. În noua plantă am văzut o creștere continuă. Barcile noastre au devenit mai avansate din punct de vedere tehnic, personalizabile și au caracteristici mai bune decât concurența.

În 1974, Alumacraft a câștigat o poziție importantă pe piața sudică prin achiziționarea General Marine Corporation din Arkadelphia, Arkansas. Acest lucru a adăugat o serie de bărci de pescuit sudice la inventarul nostru și a crescut vânzările la nivel național. Dintr-o dată, am avut două case.

În anii ’80 și ’90 am avut norocul să ne bucurăm de vânzări și succes. Formula noastră a fost simplă: angajați cei mai buni oameni disponibili, ascultați-ne clienții și construiți bărci așa cum și-au dorit. Până în prezent, dedicarea noastră față de clienții noștri a condus succesul nostru.

În 1996, Alumacraft și-a sărbătorit aniversarea de aur, compania a produs peste 500.000 de bărci, făcându-l unul dintre cei mai mari și mai vechi producători de bărci din țară. În timpul celui de-al 50-lea an, compania și-a introdus și carcasa revoluționară de 2XB, cel mai dur sistem de industrie de până acum.

Durabilitate, inovație, angajați talentați și o dedicație neclintită față de client, acesta este calea Alumacraft. A funcționat în ultimii 70 de ani. Și, dacă ne tot spui ce vrei, va funcționa pentru încă 70 de persoane. ”